2017年9月12日星期二

Oficina de l'ACNUR Tailàndia en l'assassinat de refugiats

Oficina de l'ACNUR Tailàndia en l'assassinat de refugiats
       Quan vaig en línia en els cafès d'Internet jugar aquest informe, "Thai Oficina va ser" enviat al meu costat sorollós, de manera que l'informe no era capaç d'acabar, després de "Thai Oficina era" al cafè on viu al voltant de la totalitat instal·lat per a mi deixar de jugar Programa de paraules xineses, de manera que l'últim fet que un informe no s'ha acabat.
       Després d'emetre l'informe, "Oficina tailandesa", un gos encara més viciós m'hi mossega, envia més persones a la meva tos i menyspreable que em impedeixi publicar l'informe. Demano a la gent del món que m'ajudi amb les 104 paraules publicades en aquest informe, el món és la gent del món, la decisió final del món és la decisió del poble.
       Totes les persones al meu voltant amb els meus freqüents intercanvis, tot per la "Oficina tailandès va ser" la manipulació, la majoria de la gent sota control "a l'Oficina tailandesa" ha estat jo o un dels meus màscara mal, per complet que he anat amb la gent L'entorn de la comunicació natural. This is it "Thai Oficina era" Sovint trobar-los, sinó també a parlar més de redistribució, llavors no em refereixo a calumniar la gent, i passen la seva lògica gangsteril ( "Thai Oficina va ser" forçada oberta la porta de casa meva i em va robar diners i telèfons mòbils és un munt de diners lladre) i l'ACNUR, gairebé tres anys per comprar milers de persones enganyat jo tusso saliva aerosol.
       Vaig exposar la dictadura CCP dels assumptes de Corea del Nord i el suport dels esdeveniments actuals (veure "un món - va demanar el llibre de base"), el PCX té por que el món sabés la veritat, que la gent pensa que sóc gos rabiós que mossega el PCC, la saliva aerosol CCP. Crec que és absolutament necessari que el PCP compri els oficials de "oficina tailandesa" en l'assassinat de mi!
                                                                        Informe
       El manual d'ACNUR sobre l'Organització Mundial de la Salut (ACNUR) estableix expressament que "es dóna prioritat als refugiats que fugen de la persecució". No només em vaig fugir de la persecució, i està sent perseguit, aquesta vegada el país ha estat difícil anar a la Xina quatre assassinats. Aplico difícil de Tailàndia ha estat més de dos anys i mig, no només no pot anar als Estats Units per dur a terme la meva gran programa, però va ser assassinat a Tailàndia oficina a llarg termini de l'ACNUR.
       Sento alguns dels actes a Tailàndia, "Thai Oficina era" el mal, de manera que en el 8 d'abril de, 2014, li donarà una carta per reflexionar sobre el problema, però en lloc de reflectir la "Thai departament de l'oficina" Per a mi les coses van ser assassinats Cada vegada més greus. Es tracta de més de dos anys, "Thai Oficina era" El nom de la classificació per als refugiats sota la bandera de les coses en mi molt de què parlar de l'assassinat de tres dies i nits, cito els següents tres casos poden matar directament a les persones.
                                                                  1, multitud ignorant
       Sóc una persona a Tailàndia Shen difícil, no només no tenen estatus legal i no pot treballar, la manca de diners, però no entenc tailandès i anglès, malalt inconvenient per veure un metge, la malaltia és probable que arrossegui Universitat Cheng petita Nacional de Kung en estat crític i la vida. Des de desembre de 2014, "l'Oficina tailandès va ser" en realitat es refereix a un gran nombre de persones davant meu tossir, enviar a algú assegut al meu costat quan m'asseia menjant en mi durant molt de temps i enviada tos ple em va passar a mi Tossir, i de vegades set o vuit persones al dia contra mi tos, encara pitjor és que trobin deliberadament algú amb una malaltia greu per a la malaltia de spray spray.
       A les 13:00 el 7 de juny de 2015, al restaurant prop de la meva residència, em vaig quedar assegut al menjador després del sopar, veure una molt llarga i gruixuda, una mirada que és una malaltia greu dels homes grossos em va passar Uns minuts després, el greix es va tornar a tossir. No importa on tinc un gran nombre de persones de rastreig i monitorització, al restaurant "Thai Oficina era" abans i després que jo he posat en aproximadament càmeres fosques i càmeres de telèfons mòbils van ser robats càmera oculta gravadores, vídeo i àudio transmesos en les proximitats de quatre ordinadors portàtils , vigilància de vídeo a través de l'ordinador veig la gent de greix per veure la meva cara després de la notificació de la presència de persones, la presència d'una dotzena de persones signen l'ACNUR, la segona compra amb diners, per convertir el greix dorsal a mi tos. He experimentat moltes coses que van ordenar per actuar d'aquesta manera.
       Jo dues vegades han estat infectades amb la grip, les persones marejos tot el cos sense cap esforç molt incòmode, però que freqüenten la meva comportament no va deixar de tossir reduïda, un gran nombre de persones, tals que m'enviï la tos regular, una tos que any Més temps, no només va danyar greument la meva salut, sinó també una greu amenaça per a la meva vida.
                                                                   2, cadell boig
      Treballo que els treballadors de les unitats van ser mossegades de gossos, i després van anar a l'hospital per combatre la vacuna contra la ràbia, però encara tenien ràbia. Quan el metge va ingressar a l'hospital, va dir: "La ràbia no ha estat viva pel setè dia". El resultat va ser mort el setè dia.
      Els gossos, especialment cadells seran utilitzades quan prop de les persones que es besen a les cames del nas i els peus, les cames i els peus al Shangtian llengua humana, si hi ha ferides danys a les cames i els peus, la saliva saliva del gos en la ferida podrien contraure la ràbia (amor de gos amb la llengua Llepant el nas). Tailàndia clima estava molt calent durant tot l'any em poso pantalons curts, els peus nus que porten un fons sabatilles d'escuma d'espina de peix, hi ha moltes raons que condueixen al trencament freqüent ferides a les cames i els peus. Quan un cadell dependre massa a prop meu que es va allunyar, aquest objectiu és "Thai Oficina va ser" supervisant el dia després que va ser baixat al poble, tots pensen que estic evitant que el gos no és normal, Aquí hi ha els gossos perduts a tot arreu, però no són tan gossos perduts que no mosseguen, específicament per trobar la mossegada del gos.
      Vaig llogar el primer pis de la sala de l'habitatge dormitori 5 vivia una família, la seva mare de 38 anys d'edat, filla d'uns 17 anys d'edat, filla d'uns 12 anys d'edat, tenir un bon cop d'ull. A principis de 2015, "Thai Office" havia utilitzat diners per comprar a la seva mare i la seva filla tres, i estaven dissenyats per organitzar mare i filla amb la seva oficina privada per atraure'm.
      En un dia d'octubre el any 2015 durant la nit, "Thai Oficina era" una vegada més comprar la seva mare i la seva filla, la disposició de mare i filla (filla) es va dur a dues persones per mantenir la seva mossegada de gos especial, ens vam asseure davant de l'escala del dormitori Encesa, plena de genialitat i així vaig tornar. Des del camí cap al nostre dormitori hi ha un graó de metro, hi ha diversos graons en els passos de les escales. Afortunadament, quan vaig a casa a la nit Vaig lent no està completament fins als passos, de cop i volta va sortir corrent d'una mossegada de gos a la meva dreta una altra vegada, ha estat traslladat al costat de l'escala, perquè l'obstacle de l'escala mentre hi era, vaig tenir la sort de no mossegar. Després volen saber que la meva gent porta el gos a mossegar el vídeo del telèfon per mostrar-me, i també els vaig recordar: "els gossos mosseguen a la gent, la gent tindrà ràbia.
      A les 22:00 el 2 de març de 2016, "Thai departament de l'oficina", un cop més organitzar mare i tres, o només amb una mossegada de gos assegut als esglaons davant nostre dormitori, ple d'ombra, així que va tornar. Aquesta vegada he tornat des de l'exterior s'ha embarcat en un nou nivell, un gos de sobte va irrompre el relleu del meu darrere dret, fan que mosseguen la veu de la gent, que ni tan sols podia tenir temps per mirar cap enrere, ràpidament va aixecar el peu dret, el meu Al peu dret es va sentir que el gos es precipitava per mossegar la formació del vent, si el meu peu dret no és ràpidament elevat és probable que es mossegui. El gos també tenia la corda, però la corda no només es va posar una llarga, sinó també a la filla de menors de 12 anys que tenia.
                                                                    3, truc cruel
      Hi ha una faldilla de barbacoa amb bastons de bambú, i el bastó de bambú és de 15 centímetres de llarg i un bec molt fort. Algunes persones prenen aquesta kebab de menjar al gos, alguns gossos es mengen el kebab es troba a la boca durant la masticació, mastegar la carn i, finalment, el desordre de saliva de bambú a terra, el gos és d'alguna Shangtian de bambú Coma, i finalment, la carn per menjar un pal de bambú complet per romandre a terra. O menjar una gran quantitat de bambú estan coberts amb saliva saliva del gos, si això està lligat al pal de bambú és probable que tingui la ràbia, el principi de ser mossegat per un gos amb ràbia, són la saliva del gos Saliva al cos.
      Porto tot l'any sabatilles espiga descalços inferior d'escuma, escuma inferior desgast molt prima en alguns llocs, si és trepitjat, i és probable que ensopeguen amb aquest pal de bambú el peu perforat la ràbia. Després, a les 7:00 el 30 de març de 2016, prop de la meva residència, tard o d'hora he de romandre durant algun temps al davant del centre comercial cada dia, em vaig trobar a terra té un gos mastegar caos de bambú, les arrels de bambú per evitar aquest El Aquesta tarda l'arrel de bambú va aparèixer a terra al davant del centre comercial, en circumstàncies naturals és absolutament impossible, després que el centre va obrir a les 9 del matí, milers de persones dins i fora durant el dia, és evident que "el Departament tailandès d'oficina" després d'un dia per vigilar la meva gent prendre mesures per evitar canya de bambú sota la meva tir, tots ells creuen que això no és perjudicial per al bambú humana, bambú puc evitar aquest problema no és normal, per la qual cosa en la nit es van enfonsar deliberadament el pal de bambú A terra al davant del centre comercial.
      Després de molts dies al voltant de les 7 del centre comercial al terra, he vist aquest pal de bambú de kebab, i alguns són, evidentment, mossegats pel gos. 5 d'abril de, l'any 2016 7:00 PM, després que el centre comercial davant d'un home de 50 anys d'edat, per portar una pluralitat de kebab de bambú menjar al gos, canyes de bambú són deliberadament a terra, sense deixar de mirar a mi El Una hora més tard va sortir del centre comercial, caminar d'una manera petita casa, que es troba de sobte els meus peus davant d'un 15 cm de llarg pal de bambú juntes de dilatació Xiecha en el paviment de formigó, molt forta inclinació d'uns 7 centímetres d'altura de la carretera , S'enfronta als meus peus. Si no fos per mi trobar l'arrel del pal de bambú, aquest pal de bambú serà llançat als meus peus.
      Aquest pal de bambú és absolutament "Oficina tailandesa" inserit deliberadament. En primer lloc, el temps d'inserció de bambú, és "Thai Office" deliberadament al meu lloc per quedar-se amb els palets de bambú de saliva saliva del gos d'aquesta època. En segon lloc, els palets de bambú inserits en la línia que solen anar, només el seguiment a llarg termini del meu talent per saber on pots connectar-me. En tercer lloc, la direcció de la inclinació de la bandera de bambú al cotxe i una línia amb la superfície de la carretera de ciment de les juntes de dilatació perpendiculars, però els palets de bambú no es malmeten. L'altra cara del pal de bambú està plena de sang, però sense pols. En quart lloc, la gent de "Oficina tailandesa" que porta una càmera d'estenedor per caminar darrere de mi, robant robatoris, no tinc por d'aquest pal de bambú. Quan vaig anar al bastó de bambú, una dona de 30 anys caminava darrere de mi amb una bossa petita, i vaig tornar pel bastó de bambú i vaig veure que sabia que hi havia un cartell de bambú a terra. Darrere de mi, vaig entrar a la meva casa 20 habitacions, va entrar a la meva casa 205 al costat. N ° 205 és l'únic habitatge lloguer de l'habitació separada per una paret de l'habitació amb mi, moltes coses indiquen "Thai Oficina va ser" no només llogava l'habitació número 205, i ha estat a casa meva amb dispositius d'escolta per escoltar d'amagat, N ° 205 de l'habitació Totes les persones de "Oficina tailandesa".
      Aquesta és l'arrel de bambú és no només plena de sang és, sens dubte "Thai Oficina es" s'insereix intencionadament, però aquesta vegada basada en la "Oficina tailandesa va ser" deliberadament quedar-se on poso el cas del gos perdut mirada de bambú saliva saliva, aquesta El pla de bambú no és només molta gent involucrada, i l'inserida d'aquesta arrel està plena de bastons de bambú de sang, probablement sigui pal de bambú de saliva saliva de gos.
      Després d'aquest incident fins ara, camí cada dia a una petita carretera sovint veure una gran quantitat d'aquest pal de bambú kebab, i alguns aparentment havia estat mastegada excrements de gossos, i de vegades veig aquest gos menja el bambú al mig de la carretera Signa els kebabs, aquesta situació mai no ha estat. A les 8:00 el 17 de maig de 2016, he acabat el meu esmorzar de tornada a casa, estem a l'escala davant de la residència, de sobte va trobar un 25 cm de llarg pal de bambú Xiecha a l'escala, el bambú és una inclinació de distància El camí és de 15 cm d'alt, mirant als meus peus. no d'acord amb "Thai Oficina era" Després d'un lapse de cinc mesos després del cas de nou amb una mossegada mossegades de gos, va enviar un gran nombre de persones en la meva tos regular, la tos és més d'un any, aquests bambú és sens dubte única " Oficina tailandesa "deliberadament inserida, i" Oficina tailandesa "en el futur seguirà caminant per introduir tals bastons de bambú.
      Crec que "Thai departament de l'oficina" per al seu ús a llarg termini de forma més directa que pot matar les persones eren refugiats acreditació, està buscant una excusa assassinat. O "Tai Oficina era" deliberadament l'ús a llarg termini d'aquests tan estúpida com per fins i tot del gos saliva obtenir la saliva de la ràbia entra al cos, la persona humana tus la propagació de malalties de tot no ho sé, per a mi, un ús més directa a llarg termini pot matar mètodes de refugiats de les persones La qualificació encara està en l'assassinat.
              Atentament
       ACNUR
                                                                                                Wang Dalin (número de refugiat: 815-13C01255)
                                                                                                  20 de juny de 2016 escrit a la capital tailandesa Bangkok
alliberament adjunta: La traducció anterior de l'informe pel programari de seguiment de la xarxa és l'original.
附释:以上报告用网络软件翻译以下是原文。

联合国难民署泰国办事处在谋杀难民
       我在网吧上网打这份报告时,“泰办处”派人在我身边吵闹,所以这份报告当时没能打完,之后“泰办处”在我住处周围的网吧全安装了阻止我打中国字的程序,所以上次发的是一份没打完的报告。
       这份报告发出后,“泰办处”竟然更恶毒的用狗咬我,派更多的人对我咳嗽,并卑鄙无耻的阻止我发表这份报告。我请求世界人民帮助我用104种文字发表这份报告,这个世界是人民的世界,世界人民的决定才是最后决定!
       在我周围所有跟我经常交往的人,全受“泰办处”操控,大部分人在“泰办处”的操控下已害过我或对我一副假面具,我已完全没有了跟人自然交往的环境。就是这样“泰办处”还要把我经常找他们说话的多人调走,然后诽谤我不跟人说话,并用上他们的强盗逻辑(“泰办处”撬开我家房门盗走了我的钱和手机就是强盗)和联合国难民署的大量金钱,近三年时间欺骗收买了几千人对我咳嗽喷唾沫。
       我揭露了中共独裁专制的时事和支持朝鲜的时事(见《世界大同——建党号召书》),中共害怕世人知道真相,想让世人认为我是疯狗乱咬中共,对中共喷唾沫。我认为绝对是中共收买“泰办处”的官员在谋害我!
                                                                        报   告
       联合国难民署的申难手册上明文规定,“优先保障正逃离迫害的难民”。我不但是正逃离迫害,并且是正遭受迫害,这次出国申难已遭到中共四次谋害。可我到泰国申难的时间已超过二年半,不但仍不能去美国实施我伟大的计划,反而遭到联合国难民署泰国办事处的长期谋害。
       我一到泰国就感到“泰办处”的一些行为不对头,所以在2014年4月8日就给你们写信反映过有关问题,可是反映后反而“泰办处”对我进行谋害的事情越来越多越来越严重。这二年多来“泰办处”打着对难民进行资格鉴定的旗号,对我进行谋害的事情三天三夜说不完,下面我举三件直接就可以害死人的事例。
                                                                  1、愚昧的人群
       我一个人到泰国申难,不但没有合法身份,不能工作,钱紧缺,而且我不懂泰语和英语,生了病不方便看病,很可能小病拖成大病危及生命。从2014年12月起“泰办处”竟然指使大批的人对着我咳嗽,我坐着吃饭时派人坐在我身边长时间对着我咳嗽和派人装着从我身边走过对着我咳嗽,有时一天七八个人对着我咳嗽,更恶劣的是他们故意找一些有严重疾病的人对我喷唾沫传播疾病。
       2015年6月7日下午1点,在我住处附近的餐厅里,我刚吃完饭坐在餐厅里,看到一个长的非常胖,一看就是有严重疾病的男胖子从我身边走过,几分钟后胖子转回来就对着我咳嗽。我不论到哪里都有大批的人跟踪监视,在餐厅里“泰办处”在我前后左右都放有针孔式摄像机和手机式摄像机进行偷摄偷录,视频音频传到附近四部手提电脑里,通过电脑视频监视我的人看到我看胖子的表情后就通知在场的人,在场的人一打联合国难民署的招牌,二用金钱收买,要胖子转回来对着我咳嗽。我经历他们用这种方式指挥行动的事很多。
       我两次被传染了流感,人头昏浑身没有一点力气非常难受,可他们频繁的对我咳嗽的行为丝毫没有减停,这种派大批的人对我经常性的咳嗽,一咳就是一年多时间,不但严重损害了我身体健康,还严重威胁到我生命安全。
                                                                   2、疯狂的小狗
      我工作单位的职工被小狗咬了,当时就去医院打了狂犬病疫苗,可是还是得了狂犬病。送进医院时医生说:“狂犬病决症,送进来的人没有一个活过第七天。”结果果真在第七天死了。
      狗,特别是小狗靠近人时会用鼻子在人腿脚上吻,舌头在人腿脚上舔,如果你腿脚上有破损的伤口,狗的唾液口水进入了伤口可能会得狂犬病(狗爱用舌头舔鼻子)。泰国天气很热我一年四季都穿短裤,赤脚穿人字型泡沫底拖鞋,这里很多原因导致了我腿脚上经常有破损的伤口。有一次一只小狗靠的离我太近我就走开了,这一镜头被“泰办处”每天监视我的人摄下来后,他们全都认为我避小狗是不正常的问题,我们这里到处都是流浪狗,可他们嫌这些流浪狗不咬人,专门去找来咬人的小狗。
      在我租住房的宿舍楼一楼5号房住着一户人家,母亲大概38岁,大女儿大概17岁,小女儿大概12岁,都长的很好看。2015年年初“泰办处”曾用金钱收买母女三人,并分别设计安排母女三人用她们的私密处引诱过我。
      2015年10月的一天晩上,“泰办处”再次收买其母女,安排母女(小女儿)两人抱着他们专门找来咬人的小狗,坐在我们宿舍楼门前的台阶上,装着乘凉等我回来。从马路走进我们宿舍楼有一米高的台阶,有几步阶梯上到台阶上。晚上我回家幸亏当时我走的慢没有完全上到台阶上,突然一只狗从我右边冲过来咬人,一直冲到阶梯边,因为阶梯边有道坎,我才侥幸没被咬到。事后他们要认识我的人拿狗咬人的手机视频给我看,我还提醒过他们,“狗咬到人,人会得狂犬病的。”
      2016年3月2日晚上10点,“泰办处”再次安排母女三人,还是带着这只咬人的小狗坐在我们宿舍楼门前的台阶上,装着乘凉等我回来。这次我从外面回来已走上了台阶,突然一只狗从我右后方猛冲过来,发出那种撕咬人的声音,我连回头看的时间都没有,右脚快速抬起,我的右脚都感到了狗冲过来咬人形成的风,如果我右脚不快速抬起很可能就被咬到。这次狗还被牵着绳线,但是绳线不但放的很长,而且要12岁的小女儿未成年人拿着。
                                                                    3、恶毒的伎俩
      在我们这里有一种用竹签穿的烤肉串,竹签长15厘米,一头非常尖。有人拿这种烤肉串喂狗,有的狗吃这种烤肉串是整个的在口里嚼,最后把肉吃了嚼的很乱的竹签吐在地上,有的狗是在竹签上舔吃,最后把肉吃了完整的竹签留在地上。不论哪种吃法竹签上都沾满了大量的狗的唾液口水,如果被这种竹签扎到很可能会得狂犬病,其原理跟被狗咬到会得狂犬病一样,都是狗的唾液口水进入了人体。
      我一年四季都是赤脚穿人字型泡沫底拖鞋,泡沫底有的地方磨的很薄,如果踩到和磕碰到这种竹签很可能扎破脚得狂犬病。2016年3月30日上午7点,在我住处附近,我每天早晚都要逗留一段时间的商场门前,我发现地上有一根被狗嚼乱的竹签后,就避开了这根竹签。晚上这根竹签又出现在商场门前的地上,在自然情况下这是绝对不可能的事,上午9点商场开门后,白天进出的人成千上万,很明显是“泰办处”每天监视我的人摄下了我避竹签的镜头后,他们全都认为这种竹签对人没有危害,我避这种竹签是不正常的问题,所以晚上他们又故意把这根竹签放在了商场门前的地上。
      之后一连好多天上午7点左右,在商场门前的地上我都看到这种烤肉串的竹签,有的明显是被狗嚼乱了的。2016年4月5日上午7时许,在商场门前一位50岁左右的男人把多根竹签穿的烤肉串喂狗后,竹签就故意都丢在地上,还一直盯着我看。一小时后我离开商场,走在回家的小路上,突然发现在我脚前面一根15厘米长的竹签斜插在水泥路面的伸缩缝里,非常尖的一头翘起离路面7厘米高,正对着我脚。要不是我偶然发现了这根竹签,这根竹签就会扎进我脚里。
      这根竹签绝对是“泰办处”故意插的。第一,插竹签的时间,正是“泰办处”故意在我逗留的地方丢放带狗唾液口水竹签的这段时间里。第二,竹签插在我经常走的路线上,只有长期监视我的人才知道插在这里可以扎到我。第三,竹签翘起的方向在人车行走的一条线上与水泥路面的伸缩缝垂直,但竹签没有折损。竹签的另一面满是血迹,但没有泥土灰尘。第四,“泰办处”的人背着针孔式摄像机就走在我身后,偷摄偷录我是不是害怕这种竹签。我快走到竹签时,一位30岁左右的妇女背着小包走在了我身后,我走过竹签后回头看到她知道地上有竹签用脚把竹签扒倒,该妇女一直跟在我身后,我走进我租住房206号房,她走进我隔壁的205号房。205号房是惟一跟我租住房一墙相隔的房间,很多事情表明“泰办处”不但一直租住着205号房,而且一直在用窃听器对我的住房进行窃听,进出205号房的全部是“泰办处”的人。
      这根满是血迹的竹签不但绝对是“泰办处”故意插的,而且根据这段时间“泰办处”故意在我逗留的地方丢放带狗唾液口水竹签的情况看,这一插竹签的计划不但很多人都参入了,并且插的这根满是血迹的竹签很可能就是带狗唾液口水的竹签。
      这件事之后一直到现在,在我每天走的小路上经常看到有很多这种烤肉串的竹签,有的明显是被狗嚼乱了的,有时看到狗在路中间吃这种竹签穿的烤肉串,这种情况以前从未有过。2016年5月17日上午8点,我吃完早饭回家,正在上我们宿舍楼门前的阶梯,突然发现一根25厘米长的竹签斜插在阶梯上,竹签的一头翘起离路面15厘米高,正对着我脚。根据“泰办处”事隔5个月后再次用咬人的狗咬人,派大批的人对我经常性的咳嗽,一咳就是一年多时间的情况看,这些竹签不但肯定是“泰办处”故意插放的,而且“泰办处”今后一定还会继续在我走的路上插放这类竹签。
      我认为“泰办处”长期对我使用以上直接就可以害死人的方法进行难民资格鉴定,就是在找借口谋杀。或者“泰办处”长期故意使用这群傻到连狗的唾液口水进入人体会得狂犬病,对人咳嗽会传播疾病全都不知道的人,对我长期使用以上直接就可以害死人的方法进行难民资格鉴定,仍然是在谋杀。
              此致
       联合国难民署
                                                                                                汪达林(难民号码:815-13C01255)
                                                                                                  2016年6月2日写于泰国首都曼谷

没有评论:

发表评论